Goed om te weten

Hey Valachi Fan,

 

Algemene voorwaarden, wij kennen ze allemaal! Zulke lange pagina's met veel kleine lettertjes. We lezen die algemene voorwaarden bijna nooit omdat alle webshops bijna dezelfde algemene voorwaarden gebruiken.

Ik raad je wel aan om altijd de aanvullende voorwaarden te lezen, die verschillen namelijk. 

In deze Blog-Post zet ik de belangrijkste goed-om-te-weten-punten voor je op een rij. 

 

Personalisatie:

ALLES wat wij op valachi.nl verkopen is gepersonaliseerd. With that being said, gepersonaliseerde producten worden niet geruild en ook niet geretourneerd. 

 

Levertijd:

De levertijden staan vermeld, deze levertijden zijn exclusief bezorgtijd.

Wij houden ons aan de vermelde levertijden, mocht een product opeens niet meer leverbaar zijn oid, je wordt altijd netjes door ons geinformeerd.

Sommige uitverkochte producten kunnen nog steeds besteld worden, de extra levertijd zetten we erbij.

Spoedopties zijn beschikbaar. Neem contact met ons op als je een cadeau binnen 2 dagen al nodig hebt.

 

Bezorging:

Wij verpakken jouw bestelling zelf. 

Heb je een kwetsbaar product gekocht? Wij zetten vulling in de doos om ervoor te zorgen dat het product niet te veel beweegt.

Op het doosje zetten wij een FRAGILE sticker wanneer je bijvoorbeeld een dunne houtenplaat bestelt, of een parfumflesje.

 

Vanaf het moment dat je product bij PostNL ligt:

1-zijn wij niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door een van de bezorgers.

2-zijn wij niet aansprakelijk voor vertragingen of storingen bij PostNL.

Wij zijn namelijk geen partners van PostNL, wij gebruiken deze verzendmethode want het is de meest gekozen verzendmethode in Nederland.

Heb je een track & trace ontvangen en je pakket niet op tijd ontvangen of kan je jouw pakket niet volgen? Neem contact op met PostNL klantenservice.

 

Via MyParcel voeren wij jouw emailadres in. Je krijgt je track & trace code direct van PostNL en niet van Valachi.nl. 

Zorg ervoor dat je altijd een correct emailadres doorgeeft.

 

Annuleren:

Een bestelling annuleren kan niet zomaar. Waarom?

Want zodra je een bestelbevestiging ontvangen hebt, worden jouw bestelde producten al apart gezet en wordt de voorraad aangepast.

Heb je een bestelling geplaatst en is er iets mis gegaan met de betaling? Geen probleem, in je bevestigingsmail staat er een IDEAL betaallink.

Je kunt de link gebruiken om je bestelling binnen 7 dagen te betalen. 

Is de betaling na 48 uur nog niet binnen? Je ontvangt een herinneringsmail van Valachi.nl

 

Vragen over jouw bestelling? Reageer op je ''bestelbevestiging" = reply = vraag = verzenden.

 

Veel shop-plezier

 

XX FAMILIE VALACHI